2014. augusztus 31., vasárnap

Képes beszámoló, mindenről

Ismét van egy kis elmaradásom, mentségem nincsen. Most mesélek! Össze-vissza mindenről.
Vettem gyógypapucsot magamnak, annyira szép, hogy az hihetetlen, de a gyógypapucs miért töri fel az ember lábát??? most komolyan, ezt csak én nem értem? Úgyhogy sajnos nem hordom túl gyakran, lehet, hogy zoknival majd jobb lesz??

Kipróbáltam az Olivia Natural Sheavajas intim-mosakodó szappanját, (leírás alapján maga a csoda, de) CSÍP, úgyhogy kicsit pihentetem a használatát. Megrendeltem a Sheavajas arctisztító szappanjukat is [Azrail Eleninél olvastam róla és nagyon felkeltette az érdeklődésemet] vele nincsen problémám, de úgy tűnik, hogy a Manna Ében szappanja jobb az én arcomnak... Oriflame-ből is rendeltem 2 szappant, még úton vannak, később írok róluk.
Rendeltem 2 statement nyakláncot e-bayről, egyik fekete a másik bézs. Sajnos még nem jöttek meg, amint nálam lesznek jön is a képes beszámoló; nagyon izgatott vagyok és remélem suli kezdésre ideérnek. Apropó lassan vissza kell szoknom a Keszthelyre mászkálós, egyetemista időszakhoz is, amit egy részem nagyon vár, egy másik viszont annyira nem...
Valahogy úgy érzem elég volt ez az egy év a tanulásból, az iskolapadból. Köszönöm szépen :)
Amúgy, az a helyzet, hogy nem vagyok elégedett a csapattal sem, mindenkinek én írogatok, van, aki vissza sem ír, nem keressük egymást.... kiábrándultam. Pedig olyan jól indult.

Vettem 1-2 új felsőt, mivel a gardróbom majdnem felét kiselejteztem. Még nyár elején kezdtem és úgy döntöttem, hogy minden (MINDEN) feleslegestől megszabadulok pl. általános 7.-ből megmaradt tornaórai melegítő naci, ami még itthon jó volt térdnadrágnak... ÉG VELED!!!
Ez a szelektálás még mindig folyamatban van, havi 1  nagyobb táskát megpakolok anyával.... ami valljuk be sok (főleg, hogy kb május elején 2 zsákkal vittünk be a hajléktalanokhoz...) úgy mondjuk nem sok, hogy van amikor cipőkkel rakjuk tele... Namindegy 1-2 újdonság:
Szürke háromnegyedes ujjú felső, vállán csipke F&F
NewYorker
Megvettem az ÁLOMKABÁTOT, vagyis anyukámtól kaptam ajándékba, mert nagyon szeret, *énvagyok-alegboldogabb* Sosem gondoltam volna, hogy a C&A-ban véletlenül találok magamnak kabátot. Ott a JollyJoker pólók és pulcsik szoktak az utamba kerülni. ÍME:
barna - csuklyás - vastag - meleg - nagy zsebes - könyökfoltos - szerelem ♥

Végre Ő is az enyém:
A szilikon tokon 2500,- ért akarták eladni az egyik telefonkellékes boltban, hát majdnem kiröhögtem az eladót, végül 1500,-ért meg tudtam venni, annyit még meg is ér, bár most a pink flip coverrel használom. ÁLOM ^^,

Kedden kihúzattam a bölcsességfogam, mert kicsit kijjebb nőtt, mint a sora van, és mindig összeharapott a felső bölcsességfogammal, aminek az eredménye állandóan gyulladt fogíny. Karácsony óta szenvedtem már vele, antibiotikumot is szedtem rá, mert egyszer az összes mirigy is begyulladt... még mindig fáj és ráment a fülemre is. Megőrülök tőle. :(
Pénteken este III. Kis-Sziget Zenei Fesztiválra mentünk a Verával (Kisszigetre), főleg Kowalsky meg a Vega koncertre, isteni volt! :) Hallgassátok meg ti is, ez olyan szép! Megérte elmenni, nagyon jól éreztük magunkat, igaz megfagytunk, pedig bőrkabát és sál is volt rajtunk a bolyhos melegítőn, nem hiába, már ősz van.... :)
Moziban is voltam, mint már megszokhattátok, a 22 jump streeten, szintén Verával hát, nagyon sokat nevettem, aki szerette az első részét, vagy szeret nevetni, vagy mindkettő annak kötelező!
Most hirtelen ennyi jutott eszembe.
*E

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a papucsod, de wtf tényleg hogy töri a lábat????
    Sajnálom, hogy Neked nem annyira vált be a szappan mint nekem, ilyenkor mindig rosszul érzem magam, bár tudom hogy mindenkinek más a bőre és idő míg a tökéletes dolgokat megtalálja.
    A sulihoz meg kitartás, nagyon szép vagy, máskor is legyen ilyesmi kép ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy! Jól van, lesznek még ilyen képek.
      Ne érezd magad rosszul, nem tehetsz te róla, hogy a szappan nálam nem tett csodát, majd lesz egy másik, amelyiknek sikerül. :)

      Törlés