2013. december 14., szombat

AB 14. - Karácsonyi kívánságlista

Már egy ideje gondolkozom ezen a listán. Igazából nincsen semmi olyan, ami annyira kellene, mindenem megvan, amire szükségem van, vagy amire szükségem lehet...és sajnos sok értelmes dolog eszembe sem jut. De mivel mindig kérdés, hogy mit szeretnék, ezért segítségnek összeírtam 1-2 dolgot:

Ékszerek:
Szeretnék egy elegáns, klasszikus és időtálló fekete karórát - Fossil esetleg Michael Kors

Tudom, most már uncsi, és mindenkinek van, nekem is, egy picike, amit anyától kaptam pár éve karácsonyra. De én most szeretnék egy közepes méretű (kb0,5-07 cm), fehér Swarovski köves fülbevalót, esetleg medált is hozzá.... A fülem csak az aranyat bírja...természetesen, meg néha az orvosi fémmel is jól kijön: az arany brutál drága, egyébként az ezüst is az, az orvosi fémes meg eléggé lutri....káááárérte, de majd egyszer
Nem is tudom most melyik fazon tetszik jobban ...

Amikor a legjobb barátnőmmel elballagtunk a középiskolából/gimiből (2008) vettünk arany, pici köves egyengyűrűt magunknak. Úgy gondoltuk, hogy itt az ideje ismét egy maradandó ékszer vásárlásának :) Én a Pandora karkötőt dobtam be a képzeletbeli kalapunkba, amit a Vera lecsapott egy "ÉN karkötőre gondoltam" hozzászólással. Úgyhogy Pandora karkötő egyen-charmal a terv, és talán biztonsági lánccal (azt magamtól magamnak....) most már úgy néz ki, Vera barátnőmnek is totálisan tetszik az ötlet :)
Ez a hópehely medál volt a BEST-ünk, de sajnos eléggé drága, 13900,-


Egyéb:
Diffúziós hajszárító, már egy ideje tetszik, és el is képzeltem már többször, ahogy szépen begöndöríti a hajamat egy sima szárítás alatt, jajj, de szép álom, biztosan nem lenne olyan göndör, mint ahogyan azt gondolom...

Tablet, ami e-book is.... Imádnék egy Samsung Galaxy Note 8.0-t és a 3G-s verziója az álmom. A 8colos tablet számomra a tökély, az a méret, ami egyszerűen mindenhez ideális, a 10-es nagyon nagy, és csúnya, ki akar egy kisebb laptoppal hadonászni ??? át sem lehet érni, köszönöm, nekem nem kell. A 7-es meg kicsi... vagyis, az olyan béna, szerintem; de tegyük hozzá, hogy már 6 colos telefonok vannak.... Tehát nem engedek a 8-ból se felfele se lefele.
A 3G, hát az meg már majdnem alapvető. Amúgy meg, szar a telefonom már jópár hónapja, de hála a hűségnyilatkozatoknak, majd szeptemberben tudok új telefont venni.... így jártam. Szóóóval, nem bánnám, ha betehetném a SIM-kártyám és kiváltanám a suliba járások alkalmával a telefonomat. Tökéletes, mondtam én. Ez már szerelem!

Scrable társasjáték. Zsófival szoktam játszani, és néha viszi magával Pestre, úgyhogy kellene egy azokra az alkalmakra, amikor a társasjáték fenn marad Pesten... meg úgy egyébként is, hátha találok még valakit, aki akar játszani :)

Könyv, mindig jól jön és mindig örülök neki. (fogjuk rá,hogy sorrendben)
EZ a könyv eddig nem volt fenn a listámon, mivel nemrég került kiadásra. De Lakatos Márk, úgyhogy KELL.


És ruhák, az mindig jól jön .... (:
*E

2 megjegyzés:

  1. Én is hasonló Fossil órára csorgatom a nyálamat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem vagyunk így még jópáran :)
      Van egy Fossilom már, úgyhogy megéri, csak eléggé húzós árai vannak...

      Törlés