2013. szeptember 10., kedd

Ezért szeretjük az őszt.

Sajnálom, hogy véget ért a nyár, de a nekem legkedvesebb évszakok csak most jönnek igazán, a télről kicsit később. Számomra van valami rendkívül romantikus az őszben, a hulló falevelekben és a színekben. Megértem, ha más nem szereti túlzottan, én viszont rajongója vagyok. Nagyon jól lehet öltözködni, elővehetjük a sálakat és a sapkákat; sőt jöhetnek a szuper réteges megoldások! Hmm ... Ma reggel volt az idei első komolyabb őszi ködünk, úgyhogy szerintem itt az ideje egy kis szerelmi vallomásnak :)
Miközben ezt írom, hallgatom az egyik kedvenc zenémet Ed Sheeran - Give Me Love-t, szerintem nyomjátok be ti is! :)

Kezdem is a felsorolást, számok nélkül, lesz amennyi lesz, semmi kötöttség:
Őszi hangulatok; lehulló színes falevelek; kora esti fények; hosszú, romantikus séták, a hűvösre való tekintettel összebújva...

Talp alatt zizegő levelek; séta és termésgyűjtés a közeli parkban vagy erdőben, esetleg gombászás,; az eső illata...

Előkerülnek a régen látott ruhák, kardigánok, pulcsik, meleg cipők, sálak és sapkák; esetleg bűntelenül bevásárolhatsz, hiszen "kellenek" jön a hideg ....

Reggeli habos kakaó / forró tea / egyéb meleg ital, és nem csak reggel ...

Paplanba burkolózva olvashatod a kedvenc könyveidet, nézheted a kedvenc filmjeidet vagy sorozataidat. Reggelente a "még 5 perc"nek is nagyobb a jelentősége, hiszen a takaró alatt meleg van....

Indokolatlanul is meggyújthatsz néhány gyertyát...

Szilva, szőlő, szüret, dió, mogyoró, Halloween, sütőtök, gesztenye ♥

Még egy lista, pont ide illik :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése