2013. június 15., szombat

Lovely sárga lakkok

Mai bejegyzésem főszereplői: Lovely Gloss Like Gel Nr. 130. és Lovely Baltic Sand Nr. 2.
Viki blogján, a Cheap and Chic look-on fedeztem fel ezt a lakkot, Viki Lovely Nr. 130. tesztje. Igazából nekem régen is volt sárga lakkom, anno a 8.-os táborba is vittem magammal titokban, és a barátnőimmel kentük a narancssárgával felválltva, mára számomra ez nagyon brutális lenne, főleg mert mostanra nem szeretem a narancssárga színt, legalábbis a körmömön biztosan nem. Emlékszem a Balcsi vízében csak úgy szikráztunk a citrom-narancs-citrom-narancs-citrom... körmökkel, hogy Ági barátnőm szavaival éljek, mára már vállalhatatlan. :)
DE most úgy érzem újra itt a sárga ideje, főleg, hogy ennyire szépre sikerült a Lovelynak. Egy másik barátnőm is éppen ezt a színt kereste, azonnal ajánlottam neki, talált is, úgyhogy másnapra már én is a kezemben tarthattam, -25%-os akciós áron, juhéé, a kettő együtt 850 Ft volt! (Lelőhely: Rossmann) Nálunk most szinte tele volt az állvány a legújabb árnyalatokkal, ezért nem is csoda, hogy megakadt a szemem a Baltic Sand (csillogó homok) lakkon is, mivel -nem tagadom- imádom még mindig a csillogó dolgokat. Szerintem így párban szuperül összeillenek.
A vásárlás utáni pillanatok: 2013. 06. 08
Nr. 130.: A lakk vásárlásánál kicsit a kíváncsiság is hajtott, mivel, ahogy a nevében is benne van, ez egy gél lakk hatású körömlakk, aminek ugye az az egyik lényege, hogy nagyon sokáig fenn, illetve fényes marad; hát, ez így is volt, fedőlakkot nem használtam, és külön örülök, hogy a sima körömlakk lemosó lemossa, mégis géllakk hatású. ugye értitek .... :)
Nálam először felhólyagosodott, de valószínűleg azért, mert nem száradt meg rendesen az alatta lévő réteg. Úgyhogy lemostam. A következő "próbálkozás" már szép volt, én 2 rétegben kentem fel: 1. vékony - 2. vastagabb, de volt 1-2 körmöm, ami elviselt volna még egy réteget. (a szabad széleket én láttam, DE fényben nem volt szembetűnő) Hozzátenném, hogy nekem nem hiányzott róla a fedő lakk, 1-2 kisebb karcolás látszott csak meg rajta, szerintem nagyon jól bírta a megterhelést.
Nr. 2.: Ebből is 2 réteget vittem fel, ez sokkal gyorsabban szárad, mint a másik, és tényleg olyan tapintású volt, mintha homokot simogatnék. Fényben egyáltalán nem látszódott a köröm szabad széle. Imádom, ahogy csillog!
A lakkok 8 ml-es kiszerelésűek, és egy teljesen új, nekem sokkal jobban tetsző üvegben vannak. Az ecsetük széles és lapos, én különösen szeretem ezt a formát, mert könnyen és gyorsan lehet vele dolgozni. (de erről már írtam másik bejegyzéseknél is) A lakkok állaga szerintem jó, kicsit sűrűbb, olyan, mint pl az AVON-nál. A sárgához amúgy is türelem kell, mivel hajlamos csíkosodni.... Nálam a 4. napon látszottak először a kopás jelei, úgyhogy teljesen meg voltam elégedve velük. Természetes fényben egyáltalán nem ütött el egymástól a két szín, nem úgy mint a vakus képeken.


Ha minden géllakk hatású körömlakkja ilyen a Lovelynél, akkor tuti, hogy beszerzek még jó párat belőlük! Levontam még egy következtetést, be kell szereznem a Baltic Sand rózsaszínjét is! :) (Egyébként megtalálható még kékes/türkizes színben is. Eddig ez a 3 Baltic Sand szín van, legalábbis én úgy tudom.)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése